19 november 2022

Stijgende kosten zetten mensen aan het denken

Foto: SP

Vrijdag 18 november jl. discussieerde SP Tweede Kamerlid Bart van Kent met geïnteresseerden en SP-leden in Wijkcentrum De Scheg in Uithoorn. "Wij zijn zeer tevreden over de bijeenkomst én de opkomst. Een teken dat dit onderwerp leeft!" aldus Marina Casadei, afdelingsvoorzitter SP Amstelveen.

Patrick van Lunteren wil SP-baas worden

BREDA - De SP verliest vier verkiezingen achter elkaar en toch wil Patrick van Lunteren uit Breda voorzitter worden van de partij. Wat bezielt die man? ‘We hebben een stormram nodig. En die stormram ben ik.’Lees verder
20 maart 2018

SP Amstelveen boycot afscheidseten raad

Foto: Marco Lucas

Partij overweegt boycot laatste raadsvergadering

19 juni 2017

Even voorstellen: Kevin Riley

Foto: SP

Actief lid van de SP ben ik omdat ik geloof in een eerlijke samenleving. Iedereen verdient gelijke kansen en gelijke rechten. Niemand dient door
beperkingen op enig gebied op de achtergrond gezet te worden of te
staan. De SP staat altijd vooraan en wij zetten iedereen vooraan.

20 mei 2016

11 juni Super Zaterdag in Amstelveen

Foto: SP

Wie de berichtgeving heeft gevolgd op deze site weet dat er een landelijke campagne is gestart voor een Nationaal Zorgfonds en afschaffing van het eigen risico. Alle SP-leden hebben deze maand naast de Tribune ook het blad Spanning ontvangen waarin de plannen voor de Nationaal Zorgfonds worden toegelicht.

24 oktober 2015

De schoonheid en smaak van Syrië

Syrië is niet alleen oorlog en geweld. Syrië is ook cultuur, muziek en een geurige keuken.
Syrië is meer dan 1000 jaar samenleving. Stichting Het Syrische comité organiseert in samenwerking met AanZ Amstelveen: “De schoonheid en smaak van Syrië”.

SP: tegenbegroting 2015

Terwijl Nederland in 2014 langzaam lijkt te  profiteren van de geleidelijk aantrekkende wereldeconomie, is voor veel mensen in ons land
de crisis nog volop bezig. De werkloosheid blijft stijgen en zal naar verwachting aan het einde van het jaar uitkomen op 620 duizend personen.
De eenzijdige focus op het terugdringen van het begrotingstekort en op bezuinigen zorgen ervoor dat bestedingen achterblijven en ondernemers

5 november 2013

Actie op 30 november tegen bezuinigingen in Utrecht

Basta! We zijn het totaal oneens met nog eens zes miljard bezuinigingen door het kabinet. Bezuinigen is geen werk! We willen koopkracht en echte banen.

23 september 2013

Geslaagde viering 10 jaar SP in Amstelveen

Fotografie: Marco Lucas

Vrijdag 6 september was het zover, in wijkcentrum Alleman vierde de afdeling zijn 10-jarig bestaan.