HULPDIENST

Heb je hulp nodig over bijvoorbeeld uitkeringen, toeslagen, huisvesting, bijzondere bijstand, gezondheidszorg, huishoudelijke hulp voor chronisch zieken en je weet niet bij welke instantie je moet zijn? Waar vind je die? Wat zijn de regels en procedures? Dat is allemaal niet eenvoudig. Steeds meer mensen vragen de SP om hulp bij individuele vragen en problemen.

Voor dit soort vragen kun je gratis terecht bij de Hulpdienst. We helpen je met raad en daad je weg te vinden, zonder in jouw schoenen te gaan staan of in de schoenen van de instantie waar het probleem thuishoort. Oók kun je je vragen stellen via het vragenformulier hieronder.

Bekijk de folder

Overzicht hulpinstanties

Klik op overzicht van hulporganisaties, om het bestand te openen. Heeft u nog geen programma om het (PDF) bestand te openen, dan kunt het hier downloaden.

Geen verwijzing in overzicht gevonden?

SP Amstelveen wil graag weten wanneer u voor een hulpvraag op deze site geen verwijzing hebt kunnnen vinden. Wij stellen er prijs op wanneer u ons dit, bij voorkeur per mail even meldt.

Hulpvraag of opmerking insturen

Foto: SP

In onderstaand formulier kunt u uw vraag of opmerking invullen en versturen. U kunt ook een mail met uw hulpvraag sturen naar: hulpdienstamstelveen@sp.nl

Liever direct bellen met een medewerker? Bel 06 81 58 9233

Beschrijft u zo nauwkeurig mogelijk uw hulpvraag.
Plaatst u hier onder uw vraag. Mocht u al een idee hebben over een mogelijke oplossingsrichting, geeft u dat dan hier ook aan.
Welke acties heeft u zelf eventueel al ondernomen om uw hulpvraag op te lossen?
U kunt uw vraag of opmerking eventueel ook anoniem aan ons melden, laat u in dat geval uw gegevens leeg. Wilt u wel een reactie hebben, maar anoniem blijven, laat dan alleen een anoniem emailadres of een mobiel telefoonnummer achter.