SP Amstelveen start Hulpdienst

20 augustus 2012

SP Amstelveen start Hulpdienst

Amstelveen - Het afgelopen jaar benaderden steeds meer mensen de SP met hun individuele hulpvraag. Zo is ons duidelijk geworden dat ook in Amstelveen de behoefte bestaat aan een hulpdienst. De SP is daarom een hulpdienst opgestart waar Amstelveners terecht kunnen met vragen over uiteenlopende onderwerpen zoals huisvesting, welzijn en gezondheid.

Op onze site amstelveen.sp.nl staat een handig overzicht met de voornaamste hulpinstanties. Hiervoor hoeft alleen de knop hulpdienst aangeklikt te worden. Vragen kunt u daar per mail aan de vrijwilligers van de hulpdienst stellen.
Wie niet over een computer beschikt kan terecht bij het telefonisch spreekuur op dinsdagavond tussen 19.00 en 21.00 uur. Het telefoonnummer is 06-49370873.

Doelstelling van de SP hulpdienst is het toegankelijker maken van de aanwezige hulpinstanties en het wegwijs maken van mensen in het woud van regels en procedures. Daarnaast wil de SP zich, naast het bezoeken van Amstelveners in de wijken, ook via de hulpdienst op de hoogte stellen van de kwesties die Amstelveners bezighouden. Hulpdienstmedewerkers staan in nauw contact met de SP fractie, zodat op aanwijzing van de hulpdienst problematiek in de gemeenteraad bespreekbaar wordt gemaakt.

De SP hulpdienst is er voor alle Amstelveners.