SP gaat zaterdag buurten in de Europarei flats in Uithoorn

9 februari 2011

SP gaat zaterdag buurten in de Europarei flats in Uithoorn

Uithoorn - Op zaterdag 12 februari om 12.00 uur start de SP met het inmiddels traditionele “buurten in de buurt”. Deze keer zijn de Europareiflats in Uithoorn aan de beurt. Tijdens het buurten bellen actieve SP-leden aan bij de bewoners om hen persoonlijk de ZO-krant te overhandigen. De ZO-krant is de kwartaalkrant die de SP vier keer per jaar gratis verspreidt.

Tijdens het buurten hoopt de SP van de bewoners te horen wat zij vinden van hun buurt, de gemeente Uithoorn en Woongroep Holland. De SP vindt het belangrijk om vaak contact te hebben met de inwoners, dus niet alleen als er verkiezingen aankomen. Daarom is de SP vaak op straat te vinden. Niet alleen met het buurten in de buurt, maar ook met allerlei acties, zoals voor het behoud van sneltram 51.

Bij het buurten in de Europarei zijn ook de Amstelveense gemeenteraadsleden Joep van Erp en Patrick Adriaans, en het Uithoornse statenlid Harald Bos aanwezig.