OVER HET BELTEAM Amstelveen

22 februari 2021

OVER HET BELTEAM Amstelveen

Foto: SP

In tijden van corona is een hoop anders. Nu we vanwege de lockdown niet meer op straat met mensen in gesprek kunnen gaan, wordt bellen dé manier om met mensen in contact te komen. Daarom is er het SP Belteam! Vrijwilligers bellen mensen die hebben aangegeven door de SP gebeld te willen worden. Dit zijn leuke gesprekken en ook heel belangrijk: hoe meer mensen we bereiken, des te meer kunnen we veranderen! Jouw hulp is nodig, dus sluit je aan en zegt het voort: bellen is het nieuwe buurten!

SP’ers zijn altijd met mensen in contact, niet alleen in verkiezingstijd. Het Belteam belt het hele jaar door voor campagnes van de SP. Bijvoorbeeld voor een Nationaal ZorgFonds zonder eigen risico, tégen de huurverhoging en vóór trotse volkshuisvesting, voor een hoger minimumloon en eerlijke pensioenen.

We bellen ook lokaal!. Al kan het zijn dat je ook sympathisanten uit de regio aan de lijn krijgt. Hoe handig is het als je dan al ervaren bellers hebt in je afdeling!

Wil jij het Belteam versterken? Stuur dan een mailtje aan amstelveen@sp.nl

Het SP Belteam in Amstelveen bestaat uit: Gerda, Najate en Marina (v.l.n.r.)