Het Amstelveense spaarvarkentje is leeg

26 februari 2014

Het Amstelveense spaarvarkentje is leeg

Op zaterdag 1 maart tussen 10.00 en 15.00 uur staat de SP in het winkelcentrum Westwijk met de verkiezingskar.

Het college van VVD, BBA, CDA, OCA en CU heeft de afgelopen vier jaar tientallen miljoenen euro’s uitgegeven aan prestigieuze projecten waar de Amstelveners nauwelijks wijzer van zijn geworden. Hierdoor zijn de reserves geslonken. Het Amstelveense spaarvarkentje is dus leeg. De komende periode zullen er keuzes gemaakt moeten worden.

De SP wil van de Westwijkers weten wat zij belangrijk vinden voor hun buurt en waarop zij eventueel op willen bezuinigen. Wie in Westwijk woont wordt daarom uitgenodigd om in gesprek te gaan met de aanwezige SP-ers, waaronder de lijsttrekker Joep van Erp. Van Erp: “SP-Amstelveen hecht er waarde aan dat er in Westwijk een goed wijkcentrum komt, met voorzieningen voor zowel de ouderen als voor de jeugd. Wij investeren liever in deze voorzieningen dan in de verbreding van de A9 die ons minstens 40 miljoen euro gaat kosten”.

Wie ideeën wil aandragen kan deze opschrijven en in onze ludieke ideeënbus doen.