Lijsttrekkersdebat vanavond live op internet

16 februari 2010

Lijsttrekkersdebat vanavond live op internet

Amstelveen - Op dinsdag 16 februari vindt het grote lijsttrekkersdebat plaats voor de gemeenteraads- verkiezingen. Martijn de Greve, bekend van AT5, vraagt namens de ondernemers, de deelnemende lijsttrekkers van de politieke partijen het hemd van het lijf. Voor wie niet aanwezig kan zijn in RĂ©sidence Fontaine Royal is de site van de gemeente de uitkomst.

Namens de SP zal Joep van Erp deelnemen aan het debat. De SP zal zich met name ook inzetten voor de kleine ondernemers in Amstelveen.

Volg vanaf 17.30 uur het debat live via www.amstelveen.nl

De gemeenteraadsverkiezingen staan weer voor de deur, maar op wie gaat u stemmen? Waar gaan de partijen zich de komende jaren op richten? En wat kunnen de Amstelveense politieke partijen betekenen voor de inwoners van de stad als het gaat om wonen, werken, bereikbaarheid en veiligheid.

Het debat wordt georganiseerd door de Ondernemersvereniging Amstelveen samen met de Kamer van Koophandel en is toegankelijk voor alle ondernemers uit Amstelveen. De gemeente verzorgt de uitzending.